I'm still alive!

Hej alla godingar! Jag lever och mår bra, jag lovar. Men jag har inte haft något internet sedan min käraste syster var här för en månad sen och har inte kunnat använda mail, blogg, msn eller skype... Nu är mamsi och papsi på besök i stan och jag har en halvtimmas internettillgång på deras hotellrum och blev beordrad av mor min att uppdatera bloggen. 

Så. Bara så att alla vet - 

Jag har det bra! Vi har två veckor kvar i skolan innan lovet börjar (gaalet!) men innan dess ska vi ta oss igenom halvtidsexamen. Börjar bli lite nervöst. Inte för att jag tror att jag kommer bli hemskickad, men för att det alltid är nervöst med prov. Men men. Nu ska jag ha en mysig helg med päronen och jag hör av mig igen när jag fått igång internet igen! 

Hoppas ni också börjar komma i julstämning, här är det kallt och fullt av julprydnader överallt! Trevligt! Ta hand om er själva och varandra, vi ses snart.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Salla

Vilken lättnad att höra att du lever ;)! Jag har väntat att du skriver o kollat denna sidan varje dag! Så jag blev väldigt glad när du hade uppdaterat bloggen! Kul att allt är bra o du trivs så bra. Hälsa mamma o pappa! (betyder päron mamma o pappa? varför användar man sånt ord om föräldrar?! Jag trodde att det betyder en frukt :D frågade om dig, eftersom du är så bra att förklara ord.) Hur går det med tyskan?



massa pussar o varma kramar till gladaste!



Salla

2008-11-28 @ 17:46:41
Postat av: VFK kamrat "M"

Sanna! Jag kan säga att jag har kollat VARJE DAG! internetcafé? krama

2008-12-01 @ 10:51:43
Postat av: Kärran

hej du söta. vad roligt med massa besök=) jag ska åka till London och Karro imon=) men du, om du har en dag över när du kommer hem vill jag väldigt gärna krama lite på dig! ha det så fint och kläm på en och annan lederhosen-rumpa åt mig om du får chansen!

puss

2008-12-02 @ 19:34:22
Postat av: Nicolina

Äntligen har du skrivit något! Jag har gått in här nästan varje dag och blivit lika besviken varje dag! Men det ska bli kul att se dig snart på lite julmys!

2008-12-03 @ 14:33:59
URL: http://nicolinagoeslondon.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej hopp Sanna! Fy skäms på mig för att jag inte har skrivit nåt här förut. Jag har underbara nyheter...Jag har kommit in på läkare i Umeå!!! Nu bär det av upp till norr igen och det för bra många år framöver. Kom och hälsa på när du vill! Har du haft besök av Lena och Natascha än?

Trevlig helg och glad lucia!

Kramar

2008-12-13 @ 00:48:07
Postat av: Besserschmidt

Uahahuuuh



Guuuuutteeeeenn Morgen Du Süße.



Hab dich lieb



m

2008-12-23 @ 10:32:33
Postat av: Besserschmidt

Ein Anfang



De igår den fiendskapen,

det var min minne,

en gubbes pinne,

denna vara mina vapen.

du fatta henne späda

och giva mir en hjärta

2008-12-30 @ 00:50:52
Postat av: Lillstrumpa från Vegasällskapet de Fabulösa Kamraterna (VFK)

åhhhhhh wie süüüsss maxi!!!! gott nytt år!

2008-12-31 @ 16:44:39
Postat av: Din Favvo

Lilla Vännen!

Antingen är det dax att uppdatera eller lägga ner! Jag föredrar det första alternativet!

Puss å hej Leverstapej!

2009-01-18 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0