hemresa

Hej alla glada! Jag har haft en rolig och fullspäckad helg, som vanligt, men jag orkar inte skriva om det nu. Klockan är mycket trots omställningen och jag vill vara pigg och alert imorgon, sista skolmåndagen innan lovet.

Men jag tänkte meddela att jag nu har bokat flygresan hem! Onsdagen den 17 december bär det av hemåt. Jag flyger till Kastrup, så jag funderar på att stanna till i Lund ett par dagar innan jag landar i Båstad för jullov. Desirée och mina älsklingsmuppar på Vegagatan har redan bokat in mig, är det någon mer som vill ses?

Och så har jag börjat fundera på julklappar... Jag vet, det är tidigt, men jag brukar vara så usel på att komma på vad jag önskar mig att jag tyckte det var lika bra att skriva ner det nu när jag har ett par idéer. Det första är kanske mest riktat till mor och far; jag har kommit på att jag saknar en bra väska att ha till skolan. En bra, lite mindre bag. Inte nån gigantisk tennisbag precis, men aningens större än en ryggsäck skulle vara bra.
Det andra skulle vara om någon kunde hitta en av Eddie Izzards standup-shower - eller helst flera! Om det finns någon typ av box hade jag blivit tokigt glad! Annars skulle det vara kul att ha "Dress to Kill", "Circle" eller den lite nyare "Stripped". Nu kanske det här slår fel och jag blir överöst med en massa Eddie Izzard-filmer, men jag får ju testa...



Har ni inte stött på Eddie än borde ni verkligen kolla upp vem det är. Han är fantastisk.

En annan helt ointressant sak; jag har hittat den mystiska låten jag skrev om tidigare! Albumet heter Melos, som jag skrev, och artisten är en grekisk pianist som heter Vassilis Tsabropoulos. Den underbara låten vi dansade till heter "Gift of Dreams".

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: VKF (ena halvan)

JAAA! Då ska du förhöra mig ^^ med tanke på min tenta den 18 ^^!!

2008-11-04 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0