bortskämd.

Idag vaknade jag av att folk pratade högt i hallen (min lilla tant hör ju så dåligt så alla måste skrika för att hon ska höra) och att en dammsugare sattes igång. Vi har en städerska! Mohaha. Jag blir då bara mer och mer bortskämd. Jovisst, hon städar mitt rum med. Och tömmer min papperskorg. Det ni!

 

Och så har jag skaffat mig en tysk mobil. Nytt nummer är 004917686221354.
Kanske inte världens fräsigaste mobil precis, men den blev min för 30 euro. Och när jag laddade med 30 euro fick jag 25 euro extra att ringa för. Snällt! Då blir man glad när man är fattig som en kyrkråtta.

Nu ska jag möta upp Emelie för att kolla in en dansbutik här i närheten, och sen ska vi gå till skolan så vi vet vart vi ska bli av imorgon. Skolstart... Gulp. Jättekul, men oooh så nervöst!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad roligt, du har ju skrivit! nu ska jag börja läsa flitigt! (ett bra sätt att smita undan sin hemtenta dessutom..)

kram!

2008-09-15 @ 23:59:37
Postat av: Anonym

jag visste inte att du har sånt här! väldigt kul eftersom jag är nyfiken att veta hur allt är där :)



kram Salla

2008-09-17 @ 19:32:54
Postat av: Anonym

glömde säga att sidorna är väldigt fina! men du är ju duktig med datorer :)



salla

2008-09-17 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0