En bild och tusen ord eller nåt sånt...

För alla som missat det; jag är numera korthårig. Ganska rejält faktiskt...





Och om ni klickar på de här bilderna kan ni se vårt pulkaäventyr (visserligen på sopsäckar, men ändå) i Olympiapark i februari. Det var grejer det!

Sen var jag ju i Dublin för att fira Jonnas födelsedag och sedan en sväng till London när jag ändå var där...

Go och gla', med tårta av chokla'! 
Grattis på födelsedagen lillstrumpa.


Vi besökte Guinness-bryggeriet/museet...


...och hälsade på celebriteter som Molly Malone.

Tokungar. Timo, Sötosyster, Sami, Johanna, Stina och Juan. Tack, jag hade en fantastiskt rolig helg!


Åker man till London kan man hitta en massa söta djur.


Och så kan man halka in på Sassoon och bli av med sitt hår. Och bli rosa. Och få en lång synttofs på ena sidan. 


Och leka med världens absolut bästa Charlott!

  
Med lite tur kan man få träffa goingar som Nicolina och Karolin med...



Sen blev det helt plötsligt vår i München, när min fina Cecilia kom hit. Det var grejer det.


    


    
Jag och Sofia njöt av våsolen vid Eisbach medan pojkarna tvunget skulle i det iskalla vattnet för årets första surfing...







Emelie och Karolin tog tåget ut till Ammersee och hälsade på. Det blev en mysutflykt till Alte Villa, en biergarten vid sjön.

  




Tillbaka i stan blev det picknick och slacklina i Englischer Garten, somrigt som bara den!

Och nu är vi ganska mycket framme vid idag. Hoppas ni haft lite kul på vägen! Jag kommer säkert hitta en massa fler bilder jag vill visa, men det får vara bra för denna gången. Solskenskramar från München!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0