Hej.

I'm back. Så att säga. Det är väldigt ångestladdat, detta med det första inlägget efter den extremt långa frånvaron, så jag tänker att om jag håller det kort och neutralt och sen ger er lite mer detaljer, historier, bilder, anekdoter, funderingar, hälsningar och roligheter senare efterhand kanske jag till och med kan få iväg det här inlägget. Finally.

Så. Just nu sitter jag och bara njuter av att kunna klicka runt på internet. Det händer ju inte så ofta, men ibland kommer jag åt någons olåsta nätverk och tjuvåker på det. Helt utan dåligt samvete. Hihi. Vi jobbar på i skolan och jag är alltid rejält hungrig och seg när jag kommer hem på eftermiddagen/kvällen, men idag väntar jag på att min broccolipaj ska puttra klart i ugnen, så jag står ut!

Annars då? Jodå tack, det är bra. (Ibland är det bra att ha en lätt personlighetsklyvning, det är alltid någon som är intresserad) Ska en sväng till farbror Doktorn imorgon så han kan ta sig en titt på mina överarbetade anklar/vader, men i övrigt är det strålande. Min sportlovsvecka i Dublin och London gjorde susen, tackar Jonna, Molle, Sami, Timo, Stina, Juan, Charlott, Nicco, Karolin och alla andra finingar för det!

Sen kan jag ju också passa på att uppdatera om min lilla semester i Svea Rike eftersom jag precis har beställt biljetterna; jag kommer flyga hem måndagen den 1/6 och stannar till måndagen den 15/6, det är vårt pingstlov. Pojkvännen kommer med andra veckan, ska bli kul att se vad han tycker om Sverige! Sen kommer jag hem igen i mitten av juli, när vi får ett 7 veckor långt sommarlov. Det är ju ett tag kvar, men det är lika bra att upplysa er alla om att vi har lite märkliga lov här... Men i alla fall, i juni kommer jag hålla mig hemma på västkusten, huvudpunkterna är CissiBröls student i Göteborg den 5/6 och lillebrors och Matildas Båstadstudent den 12/6. Och såklart min fölseda' den 10/6! 

Så, det får duga som första uppdatering. Se om det liksom lättar lite så jag inte undviker bloggen i ren ångest längre... Det blir nog inga bilder alls idag, eftersom internetstyrkan är lite opålitlig, men jag ska försöka. Annars får det bli nästa runda. 
Ta hand om er allihop! Och tack för att ni tjatar på mig att uppdatera, fast att det är jobbigt att bli pushad vet jag att det är för att ni saknar mig och vill veta vad jag håller på med. Inbillar jag mig....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

2009-03-09 @ 19:45:50
Postat av: Lillstrumpa

okej, då försöker tant igen... så fiiiint att det kommit ett litet inlägg ju! men du få ju nästan förklara för alla hur det kommer sig att du inte suttit på nätet på så länge o vems nät du snor nu ju, eller? då ses vi ju snart igen i svea rike! bara en liten månad eller två typ tills dess! nu har jag kramp i magen, måste packaaaaaaa ju! kolla in min blogg me, har inspirerats av systra mi;) puss puss puss (o en liten kram till megamaxi)

2009-03-09 @ 19:49:13
URL: http://amadelacasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0