Hänga upp foton i ett galleri

Det dröjer ett par dagar till innan jag kan lägga upp bilder från helgen -  de senaste dagarna har jag jobbat och sprungit runt och fixat polisregister-papper till jobbet, försökt kontakta H&M i sverige, kollat på olika göteborgslägenheter på internet och försökt städa/tvätta/handla mat när tid funnits. Men, som jag skrev innan, det är självvald stress. Det är den produktivitet som jag saknade jättemycket i höstas, när jag bara kände mig onödig och lat och ledsen. Nu är det en Sanna På Språng!

Idag är jag ledig. Faktiskt! Helledig. Inget H&M, ingen Mathilde. Passar på att maila folk, kolla ännu mera på göteborgslägenheter (ja, jag vet att det är lite tidigt, men jag är nyfiken!), fixa klart mina sista uppgifter i tyskakursen och ta hand om mig själv. Eller, ja, jag tänkte iaf det, typ mini-spa. Fast eftersom badrummet är så kallt blev det gjort superschnell (när det finns små istappar på insidan av badrumsfönstret är det inte kul att ha hemmaspa). Då blev det istället en jättestor kopp te och mörkt bröd med jättemycket honung på... Mmm.

Vad jag försökte säga med detta var nog egentligen bara att jag har inte hunnit hittills och kommer jobba fred-lörd med - idag hade jag haft tid men Maxi har sitt första riktigt viktiga säljmöte med en kund för Appoyo idag så han fick låna min fina mac för att den är bättre att presentera med. (ett par stolthetstårar kom allt när jag skickade med min bebis att hjälpa till på ett viktigt uppdrag...) Alltså; jag har tid men inte tillgång till bilderna. Tadaa!

Men ett par bilder kan ni redan få se, utställda i några exempel på de gellerier som Maxis Appoyo gör. Så ta ett par minuter och vandra runt i de virtuella fotoalbumen vetja! Snurra runt eller välj håll med musen, gå framåt med piltangenterna och se en förstoring av bilden genom att klicka på den. Lätt som en plätt.


Galleri 1


Galleri 2


Galleri 3



Håll till godo! (Och kan ni hitta oss? Vi var kängurus...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0