Jobba jobba joobba!

Springer runt här hemma och försöker packa inför helgen i Berlin, hitta kläder för jobbet idag (som dessutom ska kunna passa för Maxis pappas födelsedagskalas ikväll), tvätta en maskin vitt, laga lunch, duscha och komma ihåg vart jag lagt min lilla H&M-button. Och jag måste sticka till jobbet om fyrtio minuter. Men det är just vid ett sånt tillfälle jag känner att ja, det är stress, men det är en bra, självvald stress. Det kan jag ta!
Har tagit hand om lilla Mathilde hela veckan i övrigt, så alla eftermiddagar/kvällar har jag haft inplanerade. På förmiddagarna har det varit kystymletande, brunch med bästa Soffan, fika med söta Kajsa som också hon har bestämt sig för att det får vara nog med Iwanson och dans för ett tag nu, och mycket internetsurfande för att hitta alla papper, kontaktadresser och regler för integrationskursen i tyska jag vill ta. Går sakta framåt. Så jag håller mig busy. Nästa vecka ska jag ha som mål här på bloggen att dra upp lite bilder från helgen, jag tror jag kan få till ett par bra djurkostymsbilder! 
Ha en fantastisk helg. Till alla men framförallt underbara fina Salla som alltid överraskar! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0