sista dödsrycket eller pånyttfödelse?

Jag vet inte, och kan inte lova nåt. Men jag har tänkt ett tag att jag vill ha ett projekt och kom på att jag ju redan har ett - den där bloggen som legat på is sådär länge att den liksom nästan inte vet att den finns själv längre. Jag testar helt enkelt så får vi se vad som händer! Inga krav den här gången. Det får vara ett prov; kan jag faktiskt skriva lite då och då utan att få en sån enorm prestationsångest? 
Jag läste precis igenom alla de gamla inläggen (de är ju som ni vet inte så många) och log hela tiden. Så vill jag kunna göra igen om ett år! Det där inlägget i början av oktober ni vet, där jag skrev att jag fått följa med till ett tyskt födelsedagskalas - det var då jag träffade min lilla apa Maxi. Den där bergsklättrardagen - oj, var den verkligen så tidigt på året? Och ja, pulkaåkningen ja. Det var grejer det.
Jag jobbar nästan bara eftermiddagar och kvällar nu, så förmiddagarna sitter jag ofta vid datorn - facebook, studera.nu, kollar upp boende i göteborg, ser på knasiga klipp från svensk tv eller pratar med Maxi på skype. För när han är på jobbet är jag hemma, och sen när han kommer hem är jag på jobbet...
På lördag bär det av till Berlin för kortweekend och maskeradkalas. Det ska bli riktigt fint. Och mycket kul är inplanerat under våren, usa-resa och systerfödelsedagsfirande här i München (vem vill komma?!) och flytt till ny lägenhet bara för att nämna några saker. Men än så länge är det bara januari. Januari har en tendens till seghet.
Nu ska jag cykla med min racercykel till stan och köpa kostymer till helgen! jag kommer ta med min nya kamera till kalaset så ni får se sen vad det blev. Jag kan bara hinta om att det är djurtema och vi kommer vara ganska hoppiga...
Ta hand om er (än så länge är det väl ingen som läser men jag tänker på er ändå!)
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Salla

Jag är din trogna läsare :)



Salla

2010-01-21 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0